vrijdag 9 december 2011

Expertbijeenkomst 5: Filosoferen met kinderen.

Filosoferen met kinderen.
7 december 2011
1. Wat verwachtte je te leren in deze themabijeenkomst?
Ik had niet echt idee wat ik verwachtte te leren in deze themabijeenkomst omdat we hiervan geen kaart gekregen hebben. Wel dacht ik dat het zou kunnen gaan over filosoferen met kinderen over culturen en verschillen bijvoorbeeld.

2. Is deze verwachting uitgekomen?
Ja, dat wat ik dacht waar het over zou gaan is deels wel uitgekomen. Robert moest alleen invallen voor Marijke, dus kon dit college niet zo goed voorbereiden. Soms was het dus wat vaag.

3. Wat ben je van plan met de aangeboden kennis/inzichten te gaan doen?
Ik hoop dit een keer toe te kunnen passen op mijn stage. Dit is nu alleen niet mogelijk(kleuters, speciaal onderwijs).


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen