donderdag 1 december 2011

Kleur 1: Thema introductie

Thema introductie
23 november 2011

1. Wat verwachtte je te leren in deze themabijeenkomst?
Ik verwachtte meer informatie te krijgen over dit thema. Van te voren had ik de kaarten bekeken maar ik wist nog niet precies wat ik ervan kon verwachten.

2. Is deze verwachting uitgekomen?
Na deze bijeenkomst was dit wel duidelijk ja. Ik weet nu beter wat het doel is van dit thema en hoe we er mee aan de slag gaan.
Wat ik erg mooi vond was dat we een aflevering gingen kijken van 'Over de streep'. Ik had dit al eerder gezien en vind het een erg mooi programma. Het was mooi om te zien hoe de klas hier op reageerde. Iedereen is anders, dat is waar dit thema over gaat en dit kwam in deze aflevering ook duidelijk naar voren.

3. Wat ben je van plan met de aangeboden kennis/inzichten te gaan doen?
Ik ben van plan weer hard aan de slag te gaan voor dit thema!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten