donderdag 1 december 2011

Kleur 3: Living apart together

Living apart together
1 december 2011

1. Wat verwachtte je te leren in deze themabijeenkomst?
Ik verwachtte meer te leren over integratie en segregatie door een film die we zullen gaan kijken. Misschien stelt deze film mijn beeld hierover wel bij!?

2. Is deze verwachting uitgekomen?
Door deze film ben ik er wel heel erg over na gaan denken. Ik weet nog steeds niet zo goed of de film een positieve of een negatieve draai heeft gegeven aan mijn visie op integratie, segregatie, cultuurverschillen etc......

3. Wat ben je van plan met de aangeboden kennis/inzichten te gaan doen?
Ik zal gedurende dit thema nog vaker over deze termen na moeten gaan denken en hopelijk vorm ik uiteindelijk een duidelijke visie hierop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten